Man Machıne

MAN high speed marine engines

MAN Machıne and Powers SystemsDaha detaylı bilgi için iletişim sayfamızı ziyaret ediniz.

MAN Powergen dizel motorlar

60 Hz ülkeler için 50 Hz ve 1800 rpm için 1500 dev / dak’da çalışan jeneratör setleri için dizel motorlar tedarik ediyoruz. MAN dizel motorlarımız, ne olursa olsun verimli enerji üretimini garanti eder.

Uygulama alanları:
Acil durum güç kaynağı için Acil Bekleme Gücü (ESP)
Acil durum güç kaynağı için Sınırlı Zaman Koşu Gücü (LTP)
Tepe yükü (kısa süreli tepe talepleri) için Başbakan Gücü (PRP)
Kalıcı / önemli kapasite için Sürekli Güç (COP) modu

Powergen dizel motorların avantajları:
Sahada denenmiş ve denenmiş, Sağlam ve kompakt, Düşük yakıt tüketimi ve bakımı kolay, yüksek kapasiteli

D2676


Silindirler ve düzenleme: sıralı 6 silindir

Çalışma şekli: Doğrudan yakıt enjeksiyonlu, dört zamanlı dizel motor

Turboşarj: Şarj havası soğutmalı turbo şarj cihazı

Motor soğutma: Ekli döner pompayla su devridaimi
ve ön ucu kombinasyonu radyatörü

Enjeksiyon: 1,800 bar’lık bir enjeksiyon basıncına sahip Common Rail enjeksiyon sistemi

Motor kumandası: Motor kontrol bilgisayarı olan EDC7 kontrol ünitesi

İzleme: Talep edildiğinde operatör paneli mevcuttur

D2876

Silindirler ve düzenleme: sıralı 6 silindir

Çalışma şekli: Doğrudan yakıt enjeksiyonlu, dört zamanlı dizel motor

Turboşarj: Şarj havası soğutmalı turbo şarj cihazı

Motor soğutma: Ekli döner pompayla su devridaimi
ve ön ucu kombinasyonu radyatörü

Enjeksiyon: Elektromanyetik aktüatörlü Bosch sıralı enjeksiyon pompası

Motor kumandası: İstek üzerine çeşitli GAC kontrol ünitesi türleri mevcuttur

D2842

Silindirler ve düzenleme: 90 ° V düzenlemesinde 12 silindir

Çalışma şekli: Doğrudan yakıt enjeksiyonlu, dört zamanlı dizel motor

Turboşarj: Şarj havası soğutmalı turbo şarj cihazı

Motor soğutma: Ekli döner pompayla su devridaimi
ve ön ucu kombinasyonu radyatörü

Enjeksiyon: Elektromanyetik aktüatörlü Bosch sıralı enjeksiyon pompası

Motor kumandası: İstek üzerine çeşitli GAC kontrol ünitesi türleri mevcuttur

D2862

Silindirler ve düzenleme: 90 ° V düzenlemesinde 12 silindir

Çalışma şekli: Doğrudan yakıt enjeksiyonlu, dört zamanlı dizel motor

Turboşarj: Şarj havası soğutmalı turbo şarj cihazı

Motor soğutma: Ekli döner pompayla su devridaimi
ve ön ucu kombinasyonu radyatörü

Enjeksiyon: Common Rail enjeksiyon sistemi, enjeksiyon basıncı 1 600 bar

Motor kumandası: Motor kontrol bilgisayarı olan EDC7 kontrol ünitesi

İzleme: Talep edildiğinde operatör paneli mevcuttur

V12-1400 and V12-1550

Silindirler ve düzenleme: 90 ° V tasarımda 12 silindir

Çalışma modu: 4 zamanlı dizel motor, su soğutmalı

Turboşarj: 1 aşamalı egzoz turbo şarjı, ara soğutucu ile

Supap sayısı: Silindir başına 4 supap

Yakıt sistemi: Elektronik kontrollü Common Rail doğrudan yakıt enjeksiyonu

Motor yağlama: Zorla besleme, yağ soğutma ve filtreleme ile kapalı sistem

Soğutma türü: Plakalı eşanjör, deniz suyu soğutmalı

Motor kontrolü: Elektronik enjeksiyon kontrolü (EDC)
Teşhis ünitesi dahil olmak üzere elektronik motor izleme

Egzoz gazı durumu: IMO Tier 2, RCD 94/25 / EC, EPA Tier 2, 97/68 / EC

Yakıt: DIN EN 590

D2876

Silindirler ve düzenleme: sıralı 6 silindir

Çalışma modu: Egzoz turbo şarjı ile su soğutmalı 4 zamanlı dizel motor ve atık kapı ile intercooler boost basınç kontrolü

Supap sayısı: Silindir başına 2 supap, değiştirilebilir

Yakıt enjeksiyonu: Doğrudan enjeksiyon

Yakıt sistemi: Bosch enjeksiyon pompası

Motor bloğu: Entegre yağ ve su kanalları ve değiştirilebilir silindir gömlekleri ile yüksek dayanımlı döküm

Motor yağlama: Zorla besleme, yağ soğutma ve filtreleme ile kapalı sistem

Soğutma şekli: Deniz suyu pompası takılı eşanjör. Soğutma için alternatif donanım.

Motor elektroniği: Elektronik motor izleme

Egzoz gazı durumu: IMO Tier 2, 97/68 / EC

Talep üzerine: ticari başvuru için SAV ve BSO

Yakıt: ISO 8217, EN 590’a göre DMX yakıt